NOWOŚCI KOSMETYCZNE - KOLORÓWKA - ESSENCE - MYSECRET - ASTOR -

11:10 Ola Herman 3 Komentarzy

Tym razem do mojej szuflady w toaletce, wpadła typowa kolorówka, która bardzo szybko się kończy i trzeba dokupować braki. Tak też, w moje ręce trafiło parę naprawdę fajnych nowości. I dzisiaj trochę o nich właśnie. 
Astor Anti Shine Mattitude Shine Control 002 - Jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo mam przeczucia, że będzie to dla mnie bardzo miłe zaskoczenie. Transparentna formuła pudru zawiera wyciąg z aloesu,witaminę E i filtr UV. Ma zapewniać satynowo-matowe wykończenie. 
Astor - Perfect Stay 24h - Ten korektor, jak na pierwszą aplikację, skradł moje serce jasnym kolorem. A ja, jako bladzioch, szukam takich produktów, które zapewniają mi odpowiedni kolor, by uniknąć pandy pod okiem. W swoim składzie, ma zawartość bazy pod make-up, to ma zapewniać dłuższą trwałość. Lubię tą formę aplikatora, bo jest to dla mnie, dużo większe ułatwienie w użytkowaniu. 
Essence - Love Me 13 - Pomadka do ust, całą tą serię mogłabym z wielką chęcią przyjąć i zachwalać. Ciągle używam 07, teraz przyszła zmiana na coś jaśniejszego bardziej wpadająca w róż. Mam nadzieję, że również ciągle będzie używana. 
Essence - Lipliner - 08 Red Blush - Uwielbiam te kredki do ust, są fantastyczne. Trwałe, suną gładko po ustach, w dodatku mają przepiękne kolory. Tym razem wybrałam, głęboką czerwień. Wydaje mi się, że będzie idealna na jesień. 

My Secret Satin Touch Kohl - Nude - 19 - Podstawa makijażu, czyli malowanie beżową kredką linii wodnej, czy czyszczenie linii po pomalowaniu brwi. Kupuję ciągle nowe i testuję. Mam w planach jeszcze kredki Nyx'a i IsaDory. 
MySecret Double Effect 403 - Na ten cień polowałam już wiele miesięcy, i nadszedł ten czas, bym go zakupiła, chociaż jest bardzo taniutki. Ale już wiem, że będzie on przeze mnie bardzo często użytkowany, bo daje niesamowity efekt na oku.

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię kredki do ust z Essence, dobry produkt za niską cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cień MySecret najbardziej mnie zaintersował, tym bardziej, że marka zbiera mnóstwo pozytywnych opinii :)) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana, czy pojawi się tutorial dotyczący zrobienia idealnej kreski. Nie ukrywam, że liczę na to i czekam niecierpliwie. Hahah :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    wierna soupowiczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.