DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION + I CLINIQUE

20:30 Ola Herman 5 Komentarzy

Kiedy nasz  dzień jest do niczego, kiedy wszystko co złe przydarza się właśnie nam, a listopad jest takim miesiącem, który nie powoduje dobrego humoru, potrzebuję wtedy kosmetyku, który zapewni mi ekstremalny ratunek dla skóry i poprawi choć trochę nastrój. Takim właśnie produktem,  jest dla mnie, emulsja nawilżająca Clinique.
Emulsja swoim działaniem, odpowiada skórze suchej jak i mieszanej, jaką ja sama posiadam. Nie zauważyłam, by jej działanie spowodowało zatkane pory czy powstanie nowych zanieczyszczeń. Zmagam się z jesiennym pogorszeniem cery, a ta emulsja wpływa na nią kojąco i łagodząco. Przez co, codziennie rano, wykonanie makijażu staje się szybsze i o wiele przyjemniejsze. 

W dodatku widok, tak uroczego flakoniku z pompką na toaletce, od razu nastraja by użyć produkt regularnie. No i jeszcze piękny żółty kolor, nie przypominający ani trochę ponurej zimnicy za oknem. Trochę letniej aury w pochmurny dzień, nikomu nie zaszkodzi, a wręcz może pomóc. 

Zauważyłam, że nie tylko moja skóra, polubiła się z tym cudeńkiem, ale również wiele moich koleżanek były z jej działania bardzo zadowolone, kiedy je malowałam, Nakładany na wchłoniętą emulsję, makijaż jest bardziej świetlisty i staje się spójny, a wygładzona uprzednio cera wygląda o wiele lepiej. Dlatego uważam, że można śmiało nazwać ją, świetną bazą pod makijaż. 

Czyni ją to, kosmetykiem wielofunkcyjnym. Po późnym powrocie do domu i wielkim wyczerpaniu, nie mam siły na godzinne rytuały przed lustrem. Wtedy, po dokładnym demakijażu, do akcji wkracza ta emulsja, która dokładnie wnika, wzmacnia ochronę skóry i koi, A nakładany na nią krem, powoduje podwójne działanie i jeszcze większe nawilżenie skóry. 
Dla mnie to wielkie odkrycie i z chęcią będę do niej wracać, być może kiedyś skuszę się na cały zestaw, bo pokusa jest wielka.

Trzymajcie się ciepło, pa ; ) 

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. Kusi mnie od dłuższego czasu, po Twojej pozytywnej recenzji tym bardziej :)) Cena niestety nie jest niska. Pożyjemy, zobaczymy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana piękne zdjęcia :)
    Dla mnie niestety Clinique to półka nieosiągalna przez ceny. Trzymam kciuki żeby udało dorwać się cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. DDML, którego co prawda w wersji z '+' nie miałam jest moim ulubieńcem od lat :) już po tygodniu regularnego stosowania bez względu na porę roku zauważalna jest poprawa w nawilżeniu skóry i co dziwne i zaskakujące sprawdza się zarówno na cerach suchych jak i mieszanych czy tłustych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to jest moje wielkie odkrycie i ta emulsja warta jest każdych pieniędzy. ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.