GOLDEN ROSE DREAM LIPS I LIPLINER I IDEALNE USTA W KILKA CHWIL I

18:15 Ola Herman 5 Komentarzy


Mocny kolor na ustach, to nie do końca moja bajka, choć staram się już trochę do niego przełamywać, i pojawiają się u mnie takie szminki i pomadki. Jednak jak na razie, idzie to wolno i małymi krokami. Szminki i pomadki, matowe lub satynowe, suną po ustach i zostawiają wyraźny kolor. Błyszczyki, często lubią migrować po całym obszarze, lub po prostu szybko się zjadają. Najczęściej, więc wybieram, bezpieczną opcję i obrysowuję usta kredkami i wypełniam nimi cały środek. 
                             odcień 505                                                           odcień 512

Nie dość, że kolor nie jest tak intensywny, mogę śmiało wybrać się na uczelnię, nie wyróżniając się tak bardzo w tłumie. W dodatku kredką, można w łatwy sposób powiększyć swoje usta, nadać im ładnego kształtu i wyglądu. Są podkreślone, dobrze się prezentują, a ja sama dobrze się z nimi czuję. Wyraźnie, ale nie nachalnie. 


Od pewnego czasu, po moim uwielbieniu kredek Essence, nastał czas na Golden Rose. Zdecydowałam się na numerek 512 - lekko wiśniowy odcień, jak i na 505 - podobny do koloru moich ust, lekko wchodzący w pomarańcz, kolorek. 
Jestem pod wrażeniem ich wytrzymałości na moich ustach, jedynym mankamentem, który mi przeszkadza, to samo malowanie. Nie suną gładko po ustach, trzeba się troszkę napracować, by osiągnąć piękne pomalowane usta. Jednak kolorki, tak bardzo mi się spodobały, że to wyrównuje mi trudy przy nakładaniu. Muszę dodać, że estetycznie się zjadają. Czyli jedząc lekki posiłek, aż tak bardzo nie ścierają się z ust. Za co daję dodatkowy plus.

Teraz z pewnością, kupię słynne matowe pomadki Golden Rose, ale zapewne wpadnie jeszcze w moje ręce, nie jedna ich kredka, do ust. 

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki ;))

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zarówno lakiery jak i produkty do ust tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko będę w Polsce, rzucę się na nie oraz na matowe pomadki tej marki :) Śliczna Ty! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze ci w takich kolorach, nie bój się ciemniejszych pomadek : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.