TUSZ DO RZĘS MAYBELLINE LASH SENSATIONAL

12:25 Ola Herman 7 Komentarzy


Piękne, gęste rzęsy to atut każdej zadbanej kobiety. Nie jedna z nas marzy, by jej rzęsy wyglądały jak wachlarze i sięgały nieba. Jednak, zapewne nie jedna z nas spadła na ziemię, kiedy maskara nie spełniła naszych oczekiwań,co do jej działania, i zrobiła totalne trzy posklejane pajęczyny wokół oczu. Jednak, około miesiąca temu, w moje ręce wpadło cudo, które sprawiło, że moje rzęsy można zaliczyć do tych wymarzonych przeze mnie. Jeśli Was zaciekawiłam ? To zapraszam.


Zaokrąglony kształt szczoteczki o zróżnicowanej strukturze pozwala na dotarcie nawet do najkrótszych rzęs, jest również bardzo gęsta, co daje nam możliwość bardzo ładnego rozdzielenia i podkręcenia. Płynna i lekka formuła pozwala pokryć rzęsy na całej długości, również te małe i trudno dostępne.

Często czytam,że tusz ten, jest ciężki do zmycia. W moim przypadku nie mam żadnego problemu by go domyć. Robię demakijaż tak jak zawsze, nie pomijam żadnego kroku, a tusz domywa się idealnie.

Piękny wachlarz rzęs, który utrzymuje się przez cały dzień dzięki tej maskarze mnie zachwyca. Rzęsy są widocznie podkręcone, pogrubione, rozczesane. Utrzymuje się spokojnie kilkanaście godzin, bez żadnych zmian. Jestem nim zachwycona i na pewno kupię następne opakowanie.
Jest dostępny,nie tylko w drogeriach stacjonarnych, ale także w internetowych, gdzie jest niemal o połowę tańszy. Zakup radziłabym robić właśnie przez internet, co jest o wiele bardziej opłacalne.

Zobacz również:

7 komentarzy:

  1. Co tam tusz... Patrzę na Ciebie, na Ciebie i tylko na Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam już drugiego opakowania. Bardzo lubię tę maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam So Couture z Loreal :)) Prezentowanej przez Ciebie nie znam, zerknę przy okazji. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec to Max Factor :) może i na tą mascarę się kiedyś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie efekt niekoniecznie zachwyca, ale Ty wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wciąż szukam jakiegoś zamiennika z Maca, bo większość skleja moje długasne rzęsy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.