CLASSY CHAMPAGNE & TURQUOISE WAVE EYELINER

14:45 Ola Herman 1 Komentarzy

Dla mnie klasyczny makijaż, musi być stonowany,ale z wyraźnym akcentem. Uwielbiam wszystkie cienie, które pięknie odbijają światło,tym samym zachowują się niczym kameleony na powiece. Chyba jednym z moich ulubionych, to ten szampański, mieni się cudownie, a przy okazji taki odcień spotykany jest bardzo często w różnych paletach cieni. 


Lovely, Turquoise Wave Eyeliner (Turkusowy eyeliner)

Do tego wszystkiego. dobrałam niecodzienny akcent, jakim stała się kreska wykonana turkusowym eyelinerem, Co prawda, kupując go, nastawiłam się na kolor niebieski. Jednak zostałam pozytywnie zaskoczona, ponieważ kreska pod różnym kątem mieni się  turkusowym kolorem, z zauważalnymi złotymi drobinkami. Co prawda, nie każdemu taki odcień może odpowiadać, jednak uważam, ze podbije świetnie i niebieską, jak i brązową tęczówkę oka. 
Taką kropką nad i, jest bronzer, który podkreśli kości policzkowe i wysmukli twarz. Nadając całemu makijażu wyrazistości. 
Lovely, Perfec Line 1 (Konturówka do ust) 

Na ustach nowa kredka, którą pokochałam od pierwszego użycia. Jest tak miękka, że idealnie sunie po ustach. W dodatku spisuje się lepiej, niż nie jedna kredka marek selektywnych, które są nieziemsko drogie. 

Do zobaczenia już niebawem. ;)

Zobacz również:

1 komentarz:

  1. wszędzie szukam tej konturówki i nie mogę jej znaleźć :(

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.