MOJA LISTA ZAKUPÓW NA ROK 2016 I KSIĄŻKI I KOSMETYKI I AKCESORIA I MAKE UP I TOREBKA I SEMILAC

22:51 Ola Herman 5 Komentarzy

 Na podsumowania roku 2015 jest jeszcze dużo czasu i na to poświęcę osobny wpis. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi zachciankami na nadchodzący wielkimi krokami, przyszły rok. Zamierzenia są dość duże, bo oczekiwania mam wielkie, co do roku 2016. Tym bardziej, że będę broniła pracy licencjackiej. 

Święta to chyba idealny czas na odpoczynek, poukładanie wszystkich myśli, jak i tworzenie list. Taką właśnie ja listę stworzyłam, co do rzeczy, które chciałabym kupić. Właśnie na tej liście, znalazły się, słynne już pędzle Zoeva, Mój wybór padł na Rose Golden Set. Już nie mogę się doczekać, kiedy wpadną w moje ręce. Postanowiłam również, że skompletuje swoją Flexi Palette ulubionymi cieniami. Jeśli chodzi o pielęgnację, od dłuższego czasu "chodzi" za mną krem Clinique, Chciałabym również kupić pomadkę Nars'a, w kolorze moich ust. 
  
                                                        Pędzle zoeva znajdziecie tutaj - (klik)
 Postanowiłam również zainwestować w dobry Planner, o takim właśnie od dłuższego czasu myślałam. Jestem osobą systematyczną i cenię sobie dobrą organizację. 
Moją  wielką pasją jest, dosłownie, pochłanianie książek. Czytanie książek,jest dla mnie bardzo ważne. Najbardziej lubię, kiedy na moich półkach pojawiają się nowe pozycje. To sprawia mi większą przyjemność, niż kupowanie nowych par butów. A to już jest, wielka deklaracja.  Dlatego, właśnie poluję, na te książki, które widnieją na zdjęciu. Camilla Lackberg i David Lagercrantz, będą chyba pierwsi. 
 Koniecznością jest dla mnie, duża pojemna torba. Obowiązkowo w czarnym kolorze. Jak na razie, stawiam na tą z Zary. Myślę, że jest najbardziej funkcjonalna i dobrze będzie się prezentować. 
Moja toaletka, czasami wygląda tak jakby przeszedł po niej huragan. Co prawda staram się, systematycznie sprzątać, ale to chyba jest silniejsze ode mnie. Postanowiłam zainwestować w dobre organizery. Będę czekać na promocje, na których często można je zdobyć, Paletka cieni Zoeva już od bardzo długiego czasu przemawia do mnie - kup mnie. Wreszcie też, podjęłam decyzję o zainwestowaniu w dobrą jonizującą suszarkę.  Wiecznie puszące się włosy, skutecznie utrudniają moje poranki. 

Ta suszarka zrobiła na mnie, największe wrażenie. - (klik
 Taki kubek termiczny i ten wspaniały oto opis na nim, mówi sam za siebie.. Chyba nie muszę tłumaczyć, czemu akurat mój wybór padł na niego. 
Na samym końcu zestaw do hybrydowego manicure, Moim zdaniem must have, tym bardziej że teraz można go dorwać w promocji. 

Semilac ZESTAW DO MANICURE HYBRYDOWEGO LAMPA LED6W - (klik)

Do następnego. ; ) 

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. też się czaję na pędzle zoevy, mam nadzieje że je zdobędziemy :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie polecam Semilac. Kupiłam zestaw pewnego dnia, zrobiłam paznokcie hybrydowe, nawet przedłużyłam naturalne sposobem hybrydowym o 1 lub 2 milimetry, ale pazurki były strasznie miękkie, po nałożeniu lakieru widać było rysy od pęknięć. Może po prostu wina leży po mojej stronie, mam za słabe paznokcie, ale myślałam, że Semilac trochę je wzmocni. Zawiodłam się, wróciłam do paznokci żelowych a zestaw do hybrydy leży zapomniany. Oby Tobie lepiej służył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szminka z nars mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek termiczny polecam ze starbucks'a, trzyma ciepło bardzo długo i jest na tyle szczelny, że nie grozi rozlaniem napoju po całej torebce, praktycznie można go położyć w niej poziomo.
    Buziaczek :*, Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.