UKOCHANE FILMY ŚWIĄTECZNE I CHRISTMAS TIME

18:33 Ola Herman 1 Komentarzy

Nawet teraz, im jestem starsza, tym bardziej udziela mi się nastrój nadchodzących świąt. Pogoda za oknem nie zwiastuje by w nadchodzących świątecznych dniach spadł śnieg, a to trochę burzy całą wizję świąt w mojej głowie. Jednak spędzanie czasu z rodziną jest najważniejsze. a to co lubię najbardziej, to oglądanie wspólnie naszych ulubionych filmów. 
Listę mamy przygotowaną już wcześniej, znajdują się na niej różne produkcje, jednak parę filmów nie zmienia się od lat. 
Absolutnym numerem jeden jest Love Actually. Doprowadza do łez, wywołuje śmiechy i szerokie uśmiechy, Dziesięć historii o miłości, a każda w innym wydaniu. Każda z pokazanych osób kocha kogoś, na własny sposób. Między nimi wytwarza się uczucie, a to wszystko kończy się w Wigilię Bożego Narodzenia.
Czy zna ktoś równie pozytywny film jak ten?  Holiday, to jeden z moich wielkich faworytów. Uwielbiam ten film, jest taki ciepły, romantyczny i uroczy... Idealny na zimowy wieczór z kubkiem gorącej czekolady, kiedy za oknem sypie śnieg. Cudowna Kate Winslet i najwspanialszy Jude Law, od którego nie sposób oderwać wzroku.
Opowieść wigilijna. Najnowsza adaptacja klasycznej powieści Charlesa Dickensa o człowieku wziętym przez tajemnicze świąteczne istoty w specyficzną, wewnętrzną podróż. Morał tej bajki jest prosty – nie można przez całe życie dbać wyłącznie o dobra materialne, rodzina jest najważniejsza, a Święta są czasem radości i zapomnienia o smutkach dnia codziennego. Bardzo to pokrzepiające, szczególnie w naszych czasach, gdy jesteśmy zabiegani i nieszczęśliwi. 
Z tych wszystkich nakręconych świątecznych filmów, to właśnie Kevin sam w domu, ma ten świąteczny klimat. Film-symbol dzieciństwa i rodzinnej gwiazdki.

Pozdrawiam ciepło i ściskam. ; ) 

Zobacz również:

1 komentarz:

  1. ja w tym roku mam w planach obejrzeć ekspres polarny, bo nigdy nie oglądałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.