YVES ROCHER I CANDIED ORANGE I CINNAMON I ŚWIĄTECZNA EDYCJA LIMITOWANA

19:18 Ola Herman 2 Komentarzy

Wyobraźnie sobie zapach cynamonu, kandyzowanej pomarańczy, zapach zimowego ciepła kominka i ognia. A teraz powiem wam, że właśnie takie nuty zapachowe, zamknięte są szczelnie w tych oto urokliwych buteleczkach. Nic tylko, wąchać, używać i rozkoszować się chwilą. Nie ma dla mnie nic lepszego, niż odprężająca kąpiel, z takimi dodatkami.

Kandyzowana pomarańcza ogrzewa się płomienną nutą cynamonu . To cudownie apetyczne połączenie prawa ? Jego formuła wzbogacona została o wodę z bławatka pochodzącego z uprawy bio. Zawsze powtarzałam, że uwielbiam zapachy świeżego prania, orzeźwiających i lekkich. Jednak, muszę przyznać, że te połączenie zwala na kolana, nawet mnie. W dodatku, ma dobre właściwości myjące i daje poczucie komfortu.  

Miękkie i nawilżone dłonie, o zapachu Bożego Narodzenia, Tak, to najlepszy krem do rąk jaki miałam w sezonie zimowym. Główną jego zaletą jest, że szybko się wchłania, ale dobrze nawilża skórę. Pozostawia miękkie dłonie, spowite cynamonową nutą. Chyba jednak wolę go, niż krem z ziaji o zapachu piernika. 
Każdego dnia, mydełko będzie sprawiało wam wielką przyjemność, przynajmniej ja to odczuwam odkąd, dostałam go w prezencie. Jego formuła, wzbogacona jest w ekstrakt z hodowanych ekologicznie chabrów wodnych, dzięki temu mydełko jest delikatne, ale dobrze oczyszcza. No i oczywiście, pozostawia na dłoniach piękny zapach. 

Takie prezenty mogłabym otrzymywać ciągle. Pozdrawiam ciepło.

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie połączenie zapachowe! Strasznie jestem ciekawa tego zestawu :) Chętnie poprawiłabym sobie nastrój tymi mazidłami. Śliczne zdjęcia, aż miło się ogląda! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te serie świąteczne od YR ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.