KURACJA KWASEM AZELAINOWYM I ACNE-DERM I PRODUKTY ZŁUSZCZAJĄCE I WYBIELAJĄCE I JAK USUNĄĆ PRZEBARWIENIA SKÓRY

17:04 Ola Herman 12 Komentarzy

Jedną z najczęstszych dolegliwości skóry jest trądzik pospolity, który dotyka coraz większą liczbę ludzi w różnym wieku. Charakterystyczny dla tej choroby jest łojotok obszarów skóry bogatych w gruczoły łojowe, tworzenie się zaskórników, krostek zapalnych, grudek i blizn.
W walce z trądzikiem może być zastosowane leczenie miejscowe lub ogólne. Leczenie miejscowe stosowane jest przede wszystkim w łagodnych oraz umiarkowanych postaciach trądziku.
Moim głównym utrapieniem są wciąż pojawiające się krostki i zaskórniki, dlatego w sezonie zimowym zdecydowałam się na kurację kwasem azelainowym, który zawarty jest w Acne Derm.  
Co to jest Acne Derm ?
Acne Derm ma postać kremu do stosowania miejscowego na skórze. Lek zawiera substancję czynną kwas azelainowy, który ma działanie przeciwtrądzikowe oraz wybielające skórę w przypadku występujących na niej przebarwień. Możemy go dostać w prawie każdej aptece, bez recepty. 

Działanie kwasu azelainowego.
Działa on na główne czynniki etiopatogenetyczne trądziku pospolitego, czyli wzmożoną sekrecję łoju o nieprawidłowym składzie, przerost gruczołów łojowych i nadmierne rogowacenie ujść mieszków włosowych. Wpływa również bakteriostatycznie, hamując wzrost bakterii wokół mieszków włosowych i w ujściach gruczołów łojowych. Ma także właściwości przeciwzapalne, lekko złuszczające oraz komedolityczne, redukujące liczbę zmian niezapalnych.

Dawkowanie.
Krem stosuje się dwa razy dziennie (rano i wieczorem) nakładając na umyte i dokładnie osuszone, chorobowo zmienione miejsca skóry. Wskazane jest lekkie wcieranie kremu. Dawka jednorazowa kremu wynosi 1 g = 4 cm. Ja stosowałam go tylko wieczorem, ponieważ po aplikacji skóra była bardzo zmatowiona, nie wyobrażam sobie bym mogła na nią nałożyć rankiem, podkład czy krem korygujący. Preparat należy stosować przynajmniej przez okres 4 tygodni. Dla uzyskania trwałej poprawy preparat powinien być stosowany przez okres kilku miesięcy.

Moja ocena. 
Krem stosowałam ponad miesiąc, regularnie. Jednak moja ocena co do jego działania będzie dość niska. Nie zauważyłam znacznej poprawy skóry, nie pomógł mi on w zniwelowaniu zmian, ale też nie pogorszył stanu mojej skóry. Jednak po pewnym czasie, miałam duży dyskomfort z przesuszeniem skóry, co jeszcze bardziej mnie zniechęciło. Nie widząc żadnej poprawy, wracam do mojego, jak na razie, najlepszego kremu Effaclar K. Muszę go serdecznie przeprosić za to, że odstawiłam go na tak długi czas. Jeśli macie ochotę przeczytać właśnie o kremie z La Roche-Posay to serdecznie zapraszam tutaj (klik). 

Teraz się z  Wami żegnam, i do zobaczenia wkrótce. ; ) 

Zobacz również:

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zobaczyłaś jakiejś konkretnej zmiany cery, a spowodował tylko wysuszenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim sporo, ale na razie się na niego nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też się nie sprawdził, na szczęście wysyp już minął ale z suchą, łuszczącą się skórą borykam się nadal.

    OdpowiedzUsuń
  4. słabo jak przesuszył... nie miałam nigdy na szczęscie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lata temu stosowałam acne derm, ale u mnie efekty były identyczne. Czyli właściwie braku efektu plus przesuszona skóra. Bardzo zawiódł mnie ten produkt i już nigdy do niego nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś tylko chyba niebieską wersję i był fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dal fajny efekt ale dopiero po 3 miesiącach stosowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kupić gdy skończył mi się skinoren ale wystraszyłam sie że mogę dostać uczulenia, ale skinoren dziala dosyć dobrze, lecz na razie nie stosuję go ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie zadziałał u Ciebie bardzo dobrze, ale jestem ciekawa jak by działał u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jaka szkoda, że krem spowodował tylko dyskomfort skóry :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że kosmetyk się nie sprawdził a tylko spowodował wysuszenie skóry. :(
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam potrzeby używania takich kosmetyków, jednak czsem wyskoczy coś niemiłego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.