NOWOROCZNE POSTANOWIENIA I JAK ZACZĄĆ I JAK W NICH WYTRWAĆ

18:54 Ola Herman 5 Komentarzy

Na samym początku muszę zastrzec, że nie będzie to wpis, o zrzucaniu wagi, przejścia na drastyczną dietę, czy zmienianie swojego życia na lepsze. Tym bardziej, że ja nie zamierzam, zmieniać swojego życia, na żadne inne. Moje postanowienia będą lekkie, przyjazne, które z łatwością można osiągnąć. Kluczem do sukcesu jest stawianie sobie realnych postanowień i dokładnie sprecyzowanych celów. Te bardziej prywatne zachowam dla siebie, jednak z pozostałymi  z chęcią podzielę się z Wami.
Tajniki makijażu nie są mi obce, jednak chciałabym pogłębić wiedzę w tym temacie i nabrać większego doświadczenia. Chciałabym stworzyć swoje własne portfolio, a na to składa się dużo pracy i czasu.  Wykonanie makijażu dla kobiety z nieskazitelną cerą i perfekcyjnymi rysami, nie jest wyzwaniem dla wizażysty. Zdolnościami i znajomością technik, można się wykazać przy cerach problematycznych, oraz tych kształtach oczu oraz twarzy, które wymagają szczególnego modelowania. 
W codziennej pielęgnacji cery trądzikowej istotne jest używanie kilku kosmetyków, które będą stanowiły kompleksową pielęgnację. Właściwe ich wybranie i stosowanie w odpowiedniej kolejności może przyczynić się do osiągnięcia pożądanego celu. Chciałabym w tym roku skupić się na pielęgnacji cery, chce dogłębnie zadbać o swoją skórę i poprawić jej wygląd. Codzienne, regularne używanie odpowiednich kosmetyków może zdziałać cuda. Na to też wlicza się odżywianie i sięganie po mniej przetworzoną żywność. A motywacją będzie zdrowa skóra, która będzie mobilizowała do działania.
Moją drugą największą pasją jest czytanie książek, i magazynów związanych z modą czy kosmetologią. Gdybym miała na to więcej czasu, byłabym szczęśliwa. I właśnie moim postanowieniem jest, zaplanowanie tak  planu dnia, bym mogła spokojnie przeczytać kilka rozdziałów książki, dziennie. Nie ma nic lepszego, jak rozwijanie naszego języka przez czytanie. Uczy nas to wyrażać myśli i rozumieć innych. Rozszerza  naszą świadomość i nasz świat. 
Lubię gdy wszystko jest zaplanowane, ale czasami odkładam wszystko na ostatnią minutę. Dlatego chciałabym jeszcze bardziej się zorganizować i nie zarywać nocy. 
O tym, że picie wody jest bardzo ważne, wiem doskonale. Sama woda nie neutralizuje toksyn, ale wspomaga pracę nerek, które przyczyniają się do oczyszczania naszego organizmu z odpadów metabolicznych. Brak odpowiedniej ilości wody w organizmie sprawia, że nerki nie mogą wykonywać swojej pracy prawidłowo, a toksyny zalegają w organizmie. Od tego roku, chcę się zmobilizować, bo ilość wody jaką wypijałam jest dość żenująca, w porównaniu do wypijanych przeze mnie kubków kawy. 

Każda z Was, ma pewnie inne cele i postanowienia. Konkretne działanie zapewne przyniesie zamierzony skutek i radość, że udało nam się coś zmienić i osiągnąć. Planowanie z głową na pewno pomoże ; ).

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. oby w grudniu większość postanowień była wypełniona sumiennie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię postanowień w nowy rok, a w jego trakcie, wtedy lepiej mi to idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilość pitej przeze mnie wody też graniczy z zerem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. KAŻDEGO ROKU POSTANAWIAMY SOBIE COŚ NOWEGO, POTEM W TRAKCIE WYCHODZI NA TO, ZE jednak się nie udało. A szkoda. Ja w tym roku, postanowiłam bardzo przyziemnie: kupie sobie cos fajnego. póki co udaje mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.