ULUBIONE KANAŁY NA YOUTUBE : MAKIJAŻ I URODA I

20:53 Ola Herman 24 Komentarzy

Chyba jeszcze tutaj nigdy,nie przyznałam się do tego, że jestem całkowicie uzależniona od oglądania filmików na Youtube. Pochłonęło mnie to do reszty, ale jednak nie żałuję poświęconego na to czasu Jeśli macie ochotę poznać osoby, które obecnie najchętniej oglądam to koniecznie zerknijcie dalej.

Gdy kliknie powiadomienie, ukazujące pojawienie się nowego wideo, od razu wszystkie inne sprawy lecą w kąt zapomnienia. Też tak czasem macie ? Nawet sesja im nie groźna. Co więcej, czasami mam wrażenie że można dojść do takiego etapu, w którym można poczuć  przywiązanie, platoniczną przyjaźń do osób, które o naszym istnieniu zapewne pojęcia nie mają. 

Tyle ile radości i uśmiechu przekazują w swoich filmach, tego nie znajdziecie na żadnym innym kanale. Dziewczyny z sąsiedztwa, pełne pozytywnej energii i charyzmy, tak śmiało oceniam Kasię i Justynę, które prowadzą kanał LoveAndGreatShoes. Nie tylko dzielą się tajnikami mody czy pielęgnacją ciała i urody, ale również przewijają się tematy kulinarne i podróże. 
Karolina Baszak jest przepiękną i ogromnie utalentowaną kobietą, Skradła moje serce od pierwszego filmiku, który przypadkowo odkryłam w sieci, Śpiewa od wielu lat, ale również stara się wydać swoją pierwszą solową płytę, Jej miłość stylu vintage i mody pierwszej połowy XX wieku zaowocowała powstaniem pierwszej linii klasycznych sukienek oraz biżuterii - Aeterie. Jej kanał na Youtube  skupią głównie tematykę urody, mody oczywiście przepełnione jest to wszystko wielkim poczuciem estetyki i szacunkiem dla naturalności i czystego piękna. 
Jeśli można nazwać Maxineczkę, encyklopedią wiedzy o makijażu, to z pewnością ona właśnie nią jest. Nasza Polska Make-up Teacher. Przepiękna, ze specyficznym poczuciem humoru dziewczyna, która robi makijaże w sposób tak profesjonalny, jak nikt inny.Współpracuje z najlepszymi markami kosmetycznymi zarówno zagranicznymi jak i polskimi. Cenię ją również za to jak dba o swoją prywatność i rozwija się na rynku, Stworzyła swoją linię pędzli, jak i prowadzi warsztaty w PRO Make Up Academy.  Prywatnie miłośniczka dobrego filmu i wielbicielka kotów. 
Katosu chyba przedstawiać nie muszę, Jest matką, żoną i pasjonatką makijażu. Swoją wielką pracą i zaangażowaniem, zdobyła szczyty marzeń nie jednej wizażystki. Jest również autorką poradnika o makijażu. Przykład tego, że jak się chce to można wszystko. 
Florence Beauty najbardziej urzekła mnie swoją naturalnością, stylem i poczuciem estetyki. Magda pokazuje typowo kobiece tematy. Makijaż, pielęgnacja, stroje dnia, recenzje i wiele innych. Szczególnie upodobałam sobie, serię filmików Dobre bo Polskie.  

Jestem ciekawa, czy wy tez macie swoje ulubienice ? Jakie kanały subskrybujecie i najchętniej oglądacie? 

Zobacz również:

24 komentarze:

  1. Znam wszystkie Twoje propozycje i bardzo lubię :) od siebie mogę polecić kanał Basi Callmeblondiee, która uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię, chociaż nasza ,,znajomość" trwa krótko. Jednak bardzo przypadła mi do gustu. ;)

      Usuń
  2. Oglądam czasami filmiki makijażowe i włosowe na yt, ale potem tylko się wkurzam bo nigdy, przenigdy nie wychodzi mi to tak jak tam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mi czasami też. Liczą się jednak chęci, prawda ? :D

      Usuń
  3. Też oglądam większość z tych dziewczyn, a także wiele innych. Do moich ulubionych należą jeszcze RedLipstickMonster, Szusz, Nudziara... Z twoich propozycji najbardziej lubię Maxineczkę i Katosu - dziewczyny mają tyle wiedzy, tyle od nich można się nauczyć ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię Stylizację, a niektórych z Twojej listy nie znałam, więc chętnie zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wszystkich podanych przez Ciebie oglądam tylko Florence Beauty i bardzo ją lubię. Jeśli podobają Ci się jej filmiki polecam również nissiax83:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nissiax83 to już instytucja na Youtubie, wielki profesjonalizm pokazuje. Bardzo ją lubię, jednak oglądam krócej niż inne dziewczyny. ;)

      Usuń
  6. Znam tylko Katosu
    ale i do reszty zajrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię loveandgreatshoes ale od zawsze moją ulubioną youtuberką jest callmeblondieee :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w wolnym czasie przysiąść i się zagłębić w to wszystko bo wydaje mi się,że znajdę tu dużo rzeczy dla siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolinę znam jeszcze z czasów, jak dopiero zaczynała swoją działalność. Poznałyśmy się na jednym z portali ubraniowych. Bardzo fajna dziewczyna, sporo rozmawiałyśmy, śledziła moje początki blogowania.

    Ja wśród swoich ulubieńców mam parkę - Alexa i Mimi Ikonn oraz Nissiax83

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko Maxineczkę, niestety nie lubię oglądać filmików wolę czytać blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chyba najbardziej lubilam Weronike Zalazinska :) Tylko jej filmy ogladalam od poczatku do konca. Teraz tylko czasem i po krotce ogladam Karoline ze Stylizacje, Red Lipstick. Katosu w ogole do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Katosu ale Maxineczki nie potrafię słuchać dłużej niz minutę.

    OdpowiedzUsuń
  13. LGS, Maxi i Katosu bardzo lubię. Pozostałych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka kanałów również lubię i oglądam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maxi oglądam :) Często zaglądam też na zagraniczne kanały.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie mam swoich ulubiencow, rzadko ogladam takie filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami lubię pooglądać vlogerki, a szczególnie makijaże, są fajne, inspirujące więc gdy tylko mam czas to zaglądam na yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. loveandgreatshoes, maxineczka i florencebeauty są świetne! Lubię też oglądać redlipstikmonster- bomba pozytywnej energii! Karolinę też przez jakiś czas oglądałam, ale po pewnym czasie stwierdziłam, że to nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie znam, 3 z nich również uwielbiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. A smile can make a whole outfit just perfect!:) Nice joyful pictures!:) P.s new follower. Wanna follow each other?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.