CUDEŃKA STYCZNIA 2016 I ULUBIONE KOSMETYKI MINIONEGO MIESIĄCA I GOLDEN ROSE I VASELINE I ESSIE I SALLY HANSEN I MAYBELLINE I EVELINE

17:37 Ola Herman 14 Komentarzy

Dzisiaj miks kosmetyczny. w którym dzielę się z Wami moimi inspiracjami, ulubionymi kosmetykami,które cieszyły się u mnie największym powodzeniem w styczniu. Są to rzeczy, które sprawiły, że styczeń szybko i przyjemnie minął, bo nie należy on do moich ulubionych miesięcy w roku. Tak też nie przedłużając długim wstępem, zaczynamy od.. 

Matte Lipstick Crayon - Kredka bardzo przyjemnie rozprowadza się na ustach, nie jest tępa, za co cenię ją w codziennym makijażu ust. Matowy produkt do ust nie nawilży ust, ale dla mnie najważniejsze jest to, że ich nie wysusza w czasie używania. Lubię, szanuję i kocham. Mam już swoje trzy ulubione  kolory, w tym oczywiście osławiona 10, ale apetyt rośnie na więcej takich przyjemności. 
Vaseline, Pure Petroleum Jelly Wazelina kosmetyczna - Bardzo dobra, czysta, całkowicie bezzapachowa i bezsmakowa wazelina. Ta ostatnia zaleta jest szczególnie ważna przy pielęgnacji ust. Niestety nie wszystkie wazeliny, które stosowałam w przeszłości, mogły pochwalić się wyżej wymienionymi cechami. Bardzo uniwersalny produkt, o niebywałej jedwabistości i miękkości. Nie wiem czy o wazelinie można jeszcze coś napisać, ale ta jest klasycznym numerem jeden. 
Golden Rose, Color Expert Nail Lacquer - Trio idealne, a nowy kolor czerwieni jak zawsze bardzo pocieszający. Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację lakieru. Lakiery Golden Rose bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. Mamy bardzo duży wybór kolorów, które są tak piękne, że ciężko się na któryś zdecydować.
Maybelline, Brow Drama Tusz modelujący do brwi - Modelująca maskara do brwi. Jej sekretem jest żelowa formuła oraz unikalna kulista szczoteczka, która dyscyplinuje rzęsy dla efektu wyrazistych brwi, bez grudek. Jest to idealny kosmetyk dla osób które rano nie mają czasu na bawienie się w podkreślanie brwi cieniami czy kredkami. Wystarczy tylko kilka sekund i mamy subtelnie podkreślone brwi, które trzymają się w ryzach. Ja jednak żałuję, że zdecydowałam się na brązowy odcień, jest dość ciepły, chyba transparentny byłby  lepszy.
Yves Rocher krem do rąk kandyzowana pomarańcza i cynamon - Prawdziwa chwila przyjemności w chłodne i  krótsze dni. Krem do rąk szybko się wchłania i nawilża skórę dłoni, jednak nie zapewni on wystarczającego nawilżenia dla mocno przesuszonych dłoni - uprzedzam. Subtelnie perfumowany nutami cynamonu i pomarańczy dostarcza skórze niebywałego komfortu i uczucia miękkości.
Eveline, Eyeliner Celebrities Tusz do kresek - Pojawia się w ulubieńcach kolejny raz i z pewnością nie ostatni. Pozwala na skorygowanie konturu oka i nadanie mu pożądanego kształtu. Jego dwufazowa konsystencja sprawia, że jest wyjątkowo trwały i nie kruszy się nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Malowanie kresek tym produktem jest dziecinnie proste, więc myślę, że dla osób początkujących będzie jak znalazł.

A co Wam wpadło w oko w styczniu ? Pozdrawiam ciepło. 

Zobacz również:

14 komentarzy:

  1. Vaseline jest świetny, nawilża moje usta na cały dzień, nie robią tego żadne inne balsamy do ust, czy pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredką i lakier GR są świetne! Ale bardzo mnie zainteresował ten tusz do brwi, muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mnie denerwuję przy produktach do brwi, że nie uwzględniają kolorów zimniejszych. Udało mi się dorwać idealny szary brąz dopiero.. w Japonii :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem do rąk kandyzowana pomarańcza i cynamon z Yves Rocher! O jejku co to musi być za zapach, aż zapragnęłam go mieć:) Szkoda tylko, że już po okresie świątecznym, bo wtedy byłby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bez wazeliny nie można się obyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kredki z Golden Rose chodzą za mną od dawna, muszę w końcu po jakąś sięgnąć! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Vaseline przepadam za balsamem nawilżającym. Zwykłe lakiery przestały mnie interesować od kiedy rozkochałam się w tych hybrydowych :) O eyelinerze z Eveline wiele dobrego już czytałam. Musi być mój! Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier extra :) kosmetyki widze ze masz dobre : ))

    co powiesz na wspólna obserwację? :) ja już obserwuję :)
    pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadkę Crayon mam w tym samym odcieniu, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad kredkami z GR ale raczej takimi które nawilżają bo te matowe pomadki niestety przesuszają mi usta.Eyeliner kiedyś miałam i niestety podrażniał mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matowe pomadki z GR (kredki i szminki) są moimi ulubieńcami, a lakiery to moi prawdziwi KWC :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.