KREM NAWILŻAJĄCO - KOJĄCY DO TWARZY I SEBO - MOISTATIC I PHARMACERIS I W TRAKCIE I PO KURACJACH PRZECIWTRĄDZIKOWYCH

14:02 Ola Herman 8 Komentarzy

Krem polecany jest do skóry trądzikowej- przesuszonej i podrażnionej na skutek kuracji przeciwtrądzikowych w tym również leczenia farmakologicznego, wymagającego wysokiej ochrony przed promieniowaniem UV. Jako, że ostatnimi czasy moja skóra poddawana jest kuracji kwasami, musiałam zaopatrzyć się w krem, który zmniejszy uczucie napięcia i dyskomfortu, oraz będzie posiadał wysoki spf.

Produkty z filtrami przeciw promieniom UV zabezpieczają przed starzeniem się skóry, jak i przebarwieniami, w związku z czym ja się z nimi nie rozstaję. Krem nawilżający, będący niezbędnym uzupełnieniem kosmetycznej kuracji przeciwtrądzikowej, przyspiesza regenerację skóry ze skłonnością do łojotoku oraz powstawania zmian zapalnych i zaskórników. Zauważyłam, że gdy nie używam mocno nawilżających kremów czy emulsji, w czasie stosowania silnych kuracji,stan skóry pogarsza się jeszcze bardziej. Kroku nawilżenia nie mogę pominąć, jest bardzo ważny, może nawet najważniejszy w całej mojej pielęgnacji. Skóra powinna być regularnie oczyszczana jednak nie wolno jej zbytnio przesuszyć, bo gruczoły łojowe zareagują wzmożoną produkcją sebum.
Krem łatwo i przyjemnie się rozprowadza, nie roluje się, szybko się wchłania i nie bieli. Czasami nakładam go wieczorem i rankiem, skóra jest odpowiednio nawilżona, miękka, ale nie świeci się jak lampion. Krem  nie jest przesadnie tłusty, co często zdarza się wyższym filtrom.

Moja skóra na chwilę obecną, chłonie go jak wodę, więc nałożenie makijażu po aplikacji tego kremu, nie jest dla mnie żadnym problem. Nie zauważyłam by podkład migrował po całej twarzy, czy zbierał się w kłopotliwych miejscach. Dodatkowo nie przetłuszcza strefy T jednak szczególnie dobrze jej nie matuje. Skóra ma zdrowy koloryt i jest lekko rozświetlona, co mi bardzo odpowiada. Również świeżość makijażu i trwałość, jest wzorowa. Możliwe, gdyby były to letnie miesiące, mogłyby pojawić się problemy. Jednak jak na ten okres, jestem bardzo zadowolona.
Nie pogarsza stanu skóry, nie zapycha, a u mnie o to bardzo łatwo. Czy pomaga zapobiegać niedoskonałościom ?  Ciężko mi powiedzieć, stan mojej cery się poprawił, ale to raczej zasługa farmakoterapii i stosowania kwasów.
50ml - 42 zł 

Opakowanie kremu Pharmaceris jest bardzo wygodne, higieniczne i estetyczne. Jego zapach jest bardzo świeży. Myślę, że jest na tyle neutralny i lekki, by zapewnić przyjemność z codziennego użytkowania. Cena jest adekwatna do działania, ale jednak polecam zakupy, w czasie obowiązującej promocji na markę Pharmaceris. 

Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. aktualnie używam kremu z kw. migdałowym 5 % na noc z Pharmaceris z tej samej serii i też mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam ten krem z 5% kwasem migdałowym i bardzo miło go wspominam, gorzej było gdy zaczęłam stosować 10% stężenie. ;)

      Usuń
  2. Zastanaiwłam sie nad tą serią i krememi z kwasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta firma mnie zachęca coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zdecydowaną zwolenniczką filtrów na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre kosmetyki tej marki bardzo lubię, więc ciekawi mnie ten krem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.