MY SECRET I GLAME I SHINE I EYE SHADOWS I METALICZNE CIENIE DO POWIEK

15:26 Ola Herman 14 Komentarzy

Od pewnego czasu My Secret skrada całkowicie moje serce. Może dlatego że ich smaczki kosmetyczne bardzo często powodują u mnie miłość od pierwszego wejrzenia, a może dlatego, że pojawiają się w ich szafach wysokiej jakości kosmetyki, o bardzo niskiej cenie. Taka zależność między ceną, a jakością, jest bardzo rzadka, i niespotykana. W mojej głowie pojawia się myśl, jeżeli tak dobre cienie można kupić za parę złotych, ile tak naprawdę kosztuje produkcja kosmetyków marek selektywnych. 

Limitowana wersja cieni Glam&Shine rozchodzi się jak świeże bułeczki i wcale mnie to nie dziwi. Zostałam tylko dwa piękne cudeńka, mam nadzieję że jeszcze trzy pozostałe dołączą do tej małej kolekcji. A szczególnie liczę na Snow Blue. 
Glam&Shine 2 - Radiant Orchid - Piękny, wiosenny kolor. Dojrzała malina, intensywna i soczysta.
Cienie do powiek, tworzą metaliczną poświatę, która doda spojrzeniu blasku i świeżości. Trwałe, idealnie stapiają się ze skórą i równomiernie pokrywają powiekę.
Glam&Shine 1 - Metal Violet - Metaliczny intensywny fiolet. To taka perełka, która doda pazura każdemu makijażowi. Podkreśli, nada  blasku i nasyci kolor tęczówki. Można się nad nim rozpływać.
 Cena - 3.49 (promocja)

Obok tych cieni, nie można przejść obojętnie i zachęcam Was do zakupów. Pozdrawiam. ;)  

Zobacz również:

14 komentarzy:

  1. Super te kolory! Widać, że fajna pigmentacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, ale zbyt odważne dla mnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Oluś chciałabym Cię zobaczyć w takim ostrzejszym wydaniu ... zawsze jesteś taka sensualna i delikatna, że zżera mnie ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie mają świetny kolor :) ja jednak cieni nigdy nie używam :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie My Secret mają świetną jakość, ale te kolory są dla mnie zbyt szalone, nie wolno mi takich używać do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne odcienie ! Również nie dziwię się że szybko się wyprzedają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważne kolory! Ja trochę wstydzę się malować takimi kolorami i od jakiegoś czasu zaprzyjaźniłam się z różnymi odcieniami brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolory! Lubię cienie My Secret za ich znakomitą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zobaczyłam cene to padłam ! Grosze za takie cudenka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie podobały się te 2 najjaśniejsze odcienie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.