POTRÓJNY ŻEL HIALURONOWY I ZASTOSOWANIE I GŁĘBOKIE NAWILŻENIE SKÓRY

15:45 Ola Herman 6 Komentarzy


Dzisiaj chciałabym wspomnieć o  małym odkryciu w mojej codziennej pielęgnacji, Przedstawiam Wam naturalny, beztłuszczowy żel nawilżający dla każdego typu skóry oparty wyłącznie na 100% czystym kwasie hialuronowym - składniku o silnym działaniu nawilżającym, łagodzącym, gojącym, stymulującym regenerację i formowanie się nowych komórek skóry. Wyróżniamy kilka rodzajów kwasu hialuronowego różniących się wielkością cząsteczki. Choć słowo kwas brzmi dość groźnie dla niektórych, w rzeczywistości kwas hialuronowy jest składnikiem naturalnie występującym w naszym organizmie.
Niezaprzeczalnie ma doskonałe właściwości łagodzące, skutecznie nawilża przesuszoną skórę ze skłonnościami do pierzchnięcia, nadmiernie wysuszoną. Wygładza, poprawia elastyczność, ujędrnia. Dobrze nawilżona warstwa rogowa naskórka staje się bardziej przepuszczalna dla substancji czynnych.

Jako lekki żel nawilżający - stosowany jako samodzielny nawilżacz sprawdza się zwłaszcza w przypadku cery tłustej i skłonnej do wyprysków, gdyż żel jest zupełnie niekomedogenny. W przypadku cery suchej może być traktowany jako dodatkowy preparat nawilżający.

Uwaga ! Jeśli stosujesz żel hialuronowy samodzielnie, aplikuj zawsze na WILGOTNĄ skórę, dobrze wmasowując produkt w skórę.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by w domu samodzielnie wykonać serum do twarzy z użyciem żelu hialuronowego. Drogeryjne kosmetyki tego typu są często bardzo drogie, a z łatwością można je przygotować, samodzielnie, z małym nakładem środków i sił. Wystarczy zmieszać niewielką ilość kwasu hialuronowego w żelu z kilkoma kroplami ulubionego olejku (np. arganowego lub mojego ulubionego tamanu) i nałożyć go na lekko wilgotną twarz.  Serum  z  udziałem żelu hialuronowego ładnie się wchłania, nawilża i uspokaja moją problematyczną skórę twarzy, nie zapychając jej a wręcz przeciwnie, sprzyja znikaniu wszelkich niespodzianek. Regularne stosowanie takiego serum poprawi wygląd cery i zapewni jej solidne nawilżenie.

Jeżeli możemy stworzyć swoje własne ulepszone serum, to dlaczego by nie ulepszyć swojego kremu. Wiele z produktów, na które trafimy w drogeriach, zawiera właśnie kwas hialuronowy, który świetnie wpływa na nawilżenie naszej cery. Jego ilość jest w nich jednak bardzo mała. Można temu łatwo zaradzić – wystarczy przed nałożeniem kremu na twarz wymieszać jego niewielką ilość z kroplą lub dwiema kwasu hialuronowego. Dzięki temu nasza twarz otrzyma dużo lepsze nawilżenie. Co ważne, kwas hialuronowy dobrze łączy się z witaminą CE i Betakarotenem
Pielęgnacja cery tłustej i mieszanej to nie tylko głębokie oczyszczenie, do tego stopnia że skóra pozostanie bez żadnej warstwy ochronnej. Ważne jest, by zapewnić skórze głębokie nawilżenie i złagodzić wszelkie podrażnienia powstałe w czasie stosowania przeróżnych kuracji. Cera tłusta i mieszana powinna być tak samo nawilżona jak każda inna. Odpowiednie nawilżenie i równowaga to mój główny cel dobrego i systematycznego dbania o stan mojej skóry i jej zdrowy wygląd.

Stosowałyście taki żel ? Dajcie znać, pozdrawiam. ;) 

Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. Uważam, że taki produkt to podstawa każdej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna się zastanawiam czy nie zamówić czegoś do zrobienia własnego kremu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go jakiś czas temu, ale wtedy jakoś miłości nie było. Muszę zrobić drugie podejście, być może wtedy jakoś niewłaściwie go stosowałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. przy każdym zamówieniu z Biochemii Urody zastanawiałam się nad tym żelem ale nie bardzo wiedziałam z czym go połączyć, fajnie że przedstawiłaś tu kilka opcji do jego wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jeszcze nigdy nie tworzyłam, korzystałam z gotowych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zaintrygowalas mnie tym produktem muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.