CUDEŃKA MARCA 2016 I ZIAJA KOZIE MLEKO I BE BEAUTY CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU I SENSUAL I ELFA PHARM I GARNIER I TOŁPA I INNE

12:47 Ola Herman 5 Komentarzy

W marcu powróciłam do moich wieloletnich ulubieńców, i ponownie  stały się podstawą mojej pielęgnacji. Czasami pomimo, wielu możliwości wykorzystania całkiem innych kosmetyków, moja ręka sięga mimowolnie, po te sprawdzone już i bardzo lubiane przeze mnie kosmetyczne niezbędniki. Gorąco zapraszam do czytania, właśnie o nich.
Jeszcze trzy miesiące temu, jeżeli ktoś zapytałby mnie, jaki jest najgorszy produkt do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu, z szybkością odpowiedziałabym, że żel z Yves Rocher Purbleuet. Gdy wykończyłam wszystko co miałam w zapasach, i nie było odwrotu, by go nie zastosować, osłupiałam z wrażenia. Nie wiem jak to możliwe, że żel, który doprowadzał mnie do wściekłości, zmienił się tak diametralnie w moich odczuciach. Muszę przyznać, forma aplikacji galaretki na wacik, nie jest przyjemnością. Za to, makijaż rozpuszcza się w kilka chwil, skóra pod oczami nie jest ściągnięta, jest nawilżona. a cała twarz nie pokrywa się ohydnym tłustym filmem, tylko jest gładka i bardzo przyjemna w dotyku.
Powrót do mojego ukochanego Effaclara K, to była tylko kwestia czasu. Ostatnio solidnie chciałam poszukać, jego zamiennika, jednak nie udało się to. A skutkiem było tylko, stopniowe pogarszanie się skóry. Co po pewnym czasie, wyprowadziło mnie z równowagi. Tak tez przeprosiłam się z nim, i używam ciągle, i jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie już widzę na mojej buzi Do tego, by skóra była odpowiednio nawilżona, rankiem nakładam krem nawilżający i odżywczy z Tołpy SPF 15. Wyszedł z tego bardzo dobry,solidny duet. 
Kiedyś bardzo często, stosowałam szampony Garniera, To był bardzo dobry powrót, na tyle, by zakupić kolejny. Tym razem padło na Ultra Doux Sekrety Prowansji, Szampon  nie podrażnia, choć wiadomo że ma SLS. Czasem potrzeba mi takich agresorów, by oczyścić włosy z płukanek, olejowania i innego tego typu zabiegów. W dodatku, uwielbiam jego zapach, morela i olejek migdałowy to doskonałe połączenie.
Balsam - Maska Łopianowa do włosów Elfa Pharm, to moje nie małe odkrycie. Spisuje się świetnie, włosy są błyszczące, dociążone, nawet skręt loków zdecydowanie się poprawił, ponieważ włosy nie są tak puszyste jak lwia grzywa, chce się ten kosmetyk używać po każdym myciu z wielką przyjemnością. Kolejne opakowanie już czeka na otwarcie. 
Kremowy żel pod prysznic Sensual, był niezwykle miłą przyjemnością w stosowaniu codziennie wieczorem. Bardzo delikatny, świeży, bawełniany zapach. Nie powodował przesuszania, jednak nie zapewniał wielkiego nawilżenia zaznaczam, no ale otulał zapachem, co czasami ma wielkie znaczenie po ciężkim dniu.
Chusteczki do demakijażu, Be Beauty, zmywają wszystko, dosłownie wszystko. I w dodatku można je dostać w każdej Biedronce, za mniej niż pięć złotych, więc nie mam więcej pytań. Łatwość z jaką można zmyć nimi makijaż, jest niewiarygodna. Uwielbiam, i zawsze kupuję w zapasie. Domywam nimi ręce po wykonaniu makijażu, używam gdy wracam do domu pociągiem, czy stosuje jako chusteczki do czyszczenia kosmetyków. Są świetne. 
Seria Kozie Mleko z Ziaji, to chyba moja ulubiona linia kosmetyków tej firmy. To jest mój zapach, całkowicie odzwierciedla wszystkie moje upodobania. Jeżeli można kupować coś dla zapachu, to tak jest właśnie w tym przypadku ze mną. Te mydełko, przewija się u mnie od wielu lat, i nie zamierzam przestawać go kupować. 

Dzisiaj to na tyle, może to też wasi ulubieńcy ? Co myślicie ? Do szybkiego zobaczenia. papa ;) 

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio zagościł żel micelarny z Ziaji i sprawuje się całkiem nieźle. Polecam, gdyby jednak YR zmienił zdanie i ponownie zaczął cię wkurzać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kremy LRP :) ładne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie te szampony od garniera ale nie moge stosowac zbyt dlugo bo powoduja u mnie lupiez ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię wracać do sprawdzonych i lubianych kosmetyków:) Chciałabym też wypróbować coś z Tołpy bo miałam z tą marką niewiele do czynienia, nigdy nie wiem na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.