HYPOALLERGENIC CC CREAM MAKE-UP BELL - FLUID KORYGUJĄCY SUNNY BEIGE & PORCELAIN - RECENZJA

19:37 Ola Herman 7 Komentarzy

Lubię testować nowe kosmetyki, ale kiedy trafię na naprawdę dobry i spełniający moje oczekiwania produkt, trudno mi się z nim rozstać.  W takim przypadku zazwyczaj  powtórnie kupuje następne opakowanie. Tak właśnie postępuje z kremem CC Bell. W pierwszą tubkę zaopatrzyłam się już ponad rok temu i do tej pory  formuła kremu i właściwości sprawdzają się u mnie znakomicie 
Opis produktu:
Lekki podkład o konsystencji i właściwościach pielęgnacyjnych kremu. Wyrównuje koloryt skóry, dodaje cerze blasku i zmniejsza oznaki zmęczenia. Jego działanie nawilżające sprawia, że twarz jest idealnie gładka i odżywiona, dzięki czemu wygląda ona naturalnie i świeżo. Lekka formuła ułatwia aplikację oraz nadaje makijażowi aksamitne wykończenie, nie pozostawiając smug.

Skład:
Aqua,CyclopentaSiloxane,Cyclohexasiloxane,Glycerin,PEG/PPG18/18,Dimethicone,Titanium Dioxide(nano),Ethylhexyl Methoxycinnamate,Zinc Oxide,Sodium Chloride,Stearoyl Inulin,
Dimethicone Crosspolymer,Methyl Methacrylate Cross Polymer,PEG- 10 Dimethicone,
Hydrogen,Dimethicone,Polysorbate 80,Ethylhexylglycerin,Trimethoxycaprylylsilane,
Aluminum Hydroxide,Hydrated Silica,Phenoxyethanol,BHT,CI77491,CI 77492,
Iron Oxides (CI77499),CI 77891
HYPOAllergenic, CC Cream Make-Up 18,00 zł

Prosta tubka, sygnowana marką Bell, zawiera 30 ml kremu CC. Trzeba przyznać, że jest bardzo poręczna i funkcjonalna. Na tyle mała, że zmieści się w każdej kosmetyczne. Na tyle pojemna, że swą wydajnością posłuży na dłuższy czas. To od nas zależy z jaką mocą wyciskamy produkt, nie ma problemu z niepożądanymi wypływami kremu. jak w przypadku niektórych niefunkcjonalnych pompek. Jedynym mankamentem może być fakt, że nie widzimy ile produktu jest w tubce, więc trzeba mieć wyczucie w tym temacie. Jedno opakowanie starcza mi na ponad dwumiesięczne codzienne używanie. 
Sam fluid korygujący ma bardzo lekką konsystencję. Coś na wzór połączenia kremu na dzień z podkładem. To ogromny plus, ponieważ da się nim zakryć niewielkie niedoskonałości m.in małe przebarwienia, blizny, zmiany trądzikowe. Jednak na tyle lekka formuła nie jest dla mnie komedogenna, nie powoduje zapychania porów. 
Spotkałam się ze stwierdzeniem, że Krem CC Bell po czasie ciągłego stosowania, powoduje wielkie wysypy niedoskonałości w postaci małych grudek. Po ponad rocznym stosowaniu, nie zauważyłam u siebie niczego takiego. Najjaśniejszy kolor kremu powinien sprawdzić się u osób bladolicych, dla mnie najlepszy jest w czasie zimowym. W letnim okresie łączę porcelanowy odcień z ciemniejszym odpowiednikiem, tworząc najbardziej dopasowany kolor dla swojej opalenizny. 
Pięknie wyrównuje koloryt skóry, która dzięki niemu wygląda świeżo i młodzieńczo. Produkt nie jest widoczny na twarzy, kiedy jest odpowiednio nałożony. Najczęściej wklepuję go palcami lub nakładam pędzlem. Nie martwię się o smugi czy ślady, bo z tym produktem świetnie się współpracuje. Jeśli delikatnie przypudruję twarz, to makijaż trzyma się w nienaruszonym stanie bardzo długi czas, nawet w upalny dzień. Bez pudru po kilku godzinach zaczyna się błyszczenie,ale nie wygląda to nieestetycznie i katastrofalnie jak w przypadku co niektórych podkładów. 
Reasumując, świetny, lekki krem CC nawet dla bladziochów. Polecam. ;) 

Zobacz również:

7 komentarzy:

  1. No jakoś ten porcelain mnie nie kusi ale muszę go zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim, ale nie mam dostępu ;) W moim Rossku nie ma szafy Bell :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu mi się "marzy" ten krem CC, ale nie mam do niego dostępu, nie znalazłam go w internecie, także muszę poczekać, aż przyjadę do PL:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mam mieszane odczucia w stosunku do takich kosmetyków, ale twoja opinia bardzo zachęca. Zresztą ja mam ogromny sentyment do marki Bell i wiele ich kosmetyków wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo dobrego słyszłam o tym kosmetyku i teraz jeszcze bardziej mam ochotę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, rewelacja, niestety bardzo zapychający (przynajmniej w moim wypadku). Po paru dniach stosowania wychodziła mi kaszka na całej twarzy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.