CUDEŃKA SIERPNIA - GDAŃSK - CALZEDONIA - PINACOLADA PERFECTY I DOVE I MY SECRET I INNE

19:15 Ola Herman 3 Komentarzy

Dzisiaj mam dla Was ulubieńców, których nagminnie używałam podczas swojego wakacyjnego wyjazdu nad morze, jak i też towarzyszyły mi przez cały ubiegły miesiac no i już wrzesień. Nie mogłam również pominąć paru ujęć z pięknego Gdańska, który odwiedziłam w pierwszym tygodniu sierpnia. 
Wakacje z przyjaciółką to wspaniała sprawa - polecam. 
 Jestem zakochana w strojach kąpielowych Calzedonii. W tym roku postawiłam na czarny klasyk, który z pewnością posłuży mi przez długi czas. Wykonanie i  jakość idą w parze z dużym komfortem noszenia. Nie ma chyba nic lepszego jak dobre samopoczucie w stroju, podczas plażowania. 
A takie śniadania mogłabym jeść codzienne. No i oczywiście popijając aromatyczną, idealną, świeżo parzoną kawą. 
Zapach pinacolady to zapach lata. Fenomenalnie orzeźwiający, unoszący się po całym pomieszczeniu, no i oczywiście otulający nasze ciało. Masło do ciała Perfecty bardzo umila mi każdy wieczór. 
Nie wyobrażam sobie, żeby pod prysznicem zabrakło mi balsamu myjącego Dove. To chyba jedyny taki kosmetyk, który daje mi komfort nawilżenia ciała podczas mycia. No i gama zapachów jest rewelacyjna. 
W czasie lata nasze włosy potrzebują tyle samo ochrony co nasza skóra. Jakiś czas temu odkrylam rewelacyjną maskę nawilżającą i wzmacniającą O'herbal. Po pierwsze ma bardzo przyjemny naturalny skład, co już z początku zrobiło na mnie duże wrażenie. Włosy po jej zmyciu są niesamowicie miękkie, odżywione i pełne blasku, Dla osoby, która posiada mocno puszące się włosy, będzie niezastąpiona. 
Kończę nowością marki MySecret, Zestaw do modelowania konturu twarzy, składa się z dwóch matowych produktów: różu i pudru brązującego. Róż powala na kolana, ma piękny przełamy kolor i idealnie podkreśla skórę na policzkach. Puder brązujący sprawdzi się u dziewczyn, z alabastrową cerą. Jest bardzo delikatny, subtelnie podkreśla kości policzkowe. Do naturalnego makijażu idealny. 

To by było na tyle, może coś przypadło Wam do gustu, ;) 
* Cudownego wieczoru *

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. Boskie to pierwsze zdjęcie :) Kostiumów Calzedonii nigdy nie miałam :) O'Herbal wpadła mi w oko w jednym z filmików loveandgreateshoes. Jak tylko trochę zapasów mi ubędzie, chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo osób chwali sobie kosmetyki z serii O'Herbal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudnych ujęć! Uwielbiam plażowe zdjęcia, aż chciałoby się wskoczyć do wody (bo nie wiemy, jaka jest zimna :D)! Ciekawi mnie jak to jest z żelami Dove, wiele osób mówi o nawilżeniu, a mnie przesuszały jak nic innego ;( Maska bardzo mnie zaciekawiła, bo puszenie się włosów to mój odwieczny problem ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.