EVREE ESSENTIAL NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY 20+ I DLA CERY SUCHEJ I NORMALNEJ I GODNY ZAMIENNIK LUKSUSOWYCH KREMÓW DO TWARZY

12:49 Ola Herman 6 Komentarzy

Jakiś czas temu marka Evree zdobyła ogromną popularność w internecie. Po początkowych sukcesach z olejkami do twarzy czy kremami do dłoni i stóp, firma poszła o krok dalej i wypuściła pełną gamę do pielęgnacji twarzy. Po wielu pozytywnych opiniach i ja zdecydowałam się sprawdzić, co w trawie piszczy.
Prosty design szklanego pojemnika przemawia do mojego sroczego gustu bardzo mocno. Jako typowa kobieta lubię gdy kosmetyk wygląda elegancko i gustownie. Nie zaprzeczę, ze samo nabieranie kremu z takowego opakowania nie należy do szczególnie higienicznych aplikacji, jednak można w łatwy sposób sprostać i takiemu wyzwaniu. Biorąc pod uwagę, że każda z nas przy swoim lustrze trzyma jednorazowe patyczki, nic nie stoi na przeszkodzie, by właśnie nimi nabierać krem na ręce i później aplikować go prosto na twarz, Tym samym będziemy miały pewność, że nie zanieczyścimy produktu.

Krem Essential spodobał mi się bardzo mocno. Jest to wyjątkowy produkt, który w składzie ma olejek marigold, D-panthenol i witaminę E. D-panthenol jest składnikiem, który moja skóra pokochała chyba najmocniej. Posiada on właściwości łagodzące i niwelujące zaczerwienia. Po intensywnym lecie skóra staje się podrażniona, zaczerwieniona i przesuszona. Każda poranna aplikacja tego kremu jest dla mnie bardzo przyjemną czynnością. Widząc korzystną poprawę elastyczności skóry i nawilżenia, mam poczucie że daje mojej buzi pozytywny zastrzyk energii i regeneracji. Tym bardziej widząc pozytywne efekty mam ochotę używać go codziennie z wielką przyjemnością, a nie przymusem. Krem ten, stał się dla mnie doskonałym dopełnieniem codziennej pielęgnacji, Zastąpił wiele droższych odpowiedników, a swoim składem i działaniem nie odbiega w żadnym stopniu od kosmetyków luksusowych.

Krem przeznaczony jest dla cer suchych i normalnych, Trudno mi się jednak z tym zgodzić. Sama posiadam skórę mieszaną, a sprawdza się u mnie doskonale. Najważniejsze jest, by wiedzieć jakie składniki aktywne najlepiej sprawdzają się na naszych cerach. Skóra trądzikowa potrzebuje takiego samego nawilżenia i ochrony co cera normalna bez skłonności do wyprysków.

Przez trzy miesiące ciągłego stosowania moja skóra przeszła wielką zmianę, zregenerowała się, odżyła i jest o wiele bardziej nawilżona niż przedtem.
50ml/25 zł

Krem jest bardzo lekki więc spokojnie nadaje się pod makijaż. Ma bardzo przyjemną śmietankową, olejkową konsystencję, więc samo jego nakładanie  jest bardzo przyjemnym doznaniem. Wchłania się w kilka chwil po nałożeniu. Podkład nie warzy się, co daje nam gwarancję świeżo wyglądającej cery. 

Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. zużyłam jego 3 opakowania i bardzo lubię :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena spoko, więc myślę, że można sobie pozwolić :)
    Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze sie sprawdzil , sama mam skórę mieszaną ale nie sądzę żeby się sprawdził na mojej skórze . Choć może się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kosmetyk, szata graficzna marki też trafia w moje gusta ;) Co do aplikacji, gdzieś mi się ostatnio rzucił w oczy taki plastkiowy patyczek do kremów, chyba w Hebe jest dostępny, Chyba sama sobie sprawię ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Ulubiony krem Verony jest na wykończeniu wiec wiem już w co zainwestować):

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy wykończę wszystkie kremy na dzień na pewno się na niego skuszę, jest już od dawna na mojej liście. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.