NOWOŚCI KOSMETYCZNE I PHARMACERIS A I DR IRENA ERIS PROVOKE I HIT ISANY DO MYCIA PĘDZLI OLEJEK POD PRYSZNIC I SZAMPON POGŁĘBIAJĄCY BLASK WŁOSÓW ALTERRY I CARBO DETOX BIELENDY I INNE

17:14 Ola Herman 11 Komentarzy

Ostatnimi czasy nazbierało się u mnie wiele nowych kosmetycznych ciekawostek, które z chęcią Wam dzisiaj przedstawię. Będzie trochę pielęgnacji, perełek z działu kolorówki, ale także pogromca brudnych pędzli i wspomnienia zapachów sprzed lat. 
Jestem bardzo wymagająca jeśli chodzi o podkłady, i staram się regularnie testować pojawiające się nowości. W związku z wieloma pozytywnymi opiniami na temat podkładów Dr Ireny Eris Provoke, skusiłam się już jakiś czas temu na podkład lift, a tym razem zdecydowałam się na wersję matującą Provoke Matt

Szampon Morela i pszenica Alterry ma zapewnić włosom błysk i wzmocnić ich strukturę. Cenny, roślinny kompleks z moreli, pszenicy i ekstraktu z winogron ma nawilżyć włosy oraz pielęgnować skórę głowy. Produkt wolny jest od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów, silikonów, parafiny i innych produktów naftowych oraz składników zwierzęcych. Zawiera delikatny detergent i substancje powierzchniowo czynne z surowców roślinnych.

Zapas maseczek na jesienne wieczory musiał być poczyniony. Od jakiegoś czasu zakochałam się w oczyszczającym działaniu maseczek z węglem Bielendy, Carbo Detox sprawdza się u mnie idealnie, a żółta wersja jest jak dla mnie najlepsza ze wszystkich. 
Obecny hit. Olejek pod prysznic Isana zrewolucjonizował mycie pędzli. Usłyszałam o nim od makijażystki, która poleciła go jako bardzo tani i świetny jakościowo zamiennik płynu do mycia pędzli. Oczywiście, że podjęłam się zadania i z chęcią go przetestuję na moich akcesoriach do makijażu. 
Zapowiadają się bardzo miłe wieczory z Perfectą. Masła do ciała z tej serii uwielbiam, dlatego nie mogę się już doczekać używania tego o zapachu lodów Melba, jak i oczyszczającego peelingu do twarzy. Na sam koniec pielęgnacji odżywcze maseczki, nie tylko do twarzy, ale też do rąk i stóp. A w ciągu dnia ochronny balsam do ust. 
Co roku, latem i zimą pojawiają się sezonowe zapachy Senses Avon. Już tak dawno nie miałam z nimi do czynienia. Trochę mnie dopadła melancholia dawnych czasów, kiedy dostałam prezent, a tam widzę takie żele pod prysznic. Kiedyś nie było takiego wyboru kosmetyków jak teraz, i taka różnorodność w katalogach Avon była luksusem. 
Pharmaceris A łagodząca pianka myjąca - potrzebowałam czegoś łagodnego do oczyszczania twarzy i padło na ten produkt. Delikatna i przyjemna w użyciu pianka Pharmaceris A ma usuwać zanieczyszczenia oraz makijaż. D - pantenol oraz Glucam przywracają odpowiedni poziom nawilżenia eliminując uczucie suchości i nadmiernego napięcia naskórka. Immuno - Prebiotic Formula łagodzi podrażnienia i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Pianka nie zawiera mydła. Ciekawe jak się sprawdzi. 
No i na sam koniec, perełeczka. Matowa pomadka Artdeco w odcieniu Rosy Kiss. Całuśna nazwa, prawda ? 

Takim lekkim wpisem chciałam umilić Wam sobotnie popołudnie i życzę dobrego dnia. :) 

Zobacz również:

11 komentarzy:

  1. Nowość od Alterry wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi ten podkład ;) Co do olejku pod prysznic, to ja go znam od dawna i uwielbiam, ale do mycia ciała ;D Maseczka z węglem bardzo mnie ciekawi, to nie pierwsza pozytywna opinia jaką widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olejek Isana fantastycznie domywa gąbeczkę do makijażu, non stop go kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu i ja kupiłam olejek z Isany. Szampony Alterry uwielbiam. Provoke mocno u mnie ciemnieje. A maseczki Perfecty nie działają na mnie zbyt dobrze 😭

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejku z Isany nie polubiłam ze względu na smród jaki nasilał się stopniowo na moich pędzlach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować podkład od dr Eris.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis !
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam sporo pozytywnych opinii o tych podkładach Provoke, ale w sumie miałam inne produkty tej marki i nie wszystkie się u mnie sprawdziły, więc mam pewne obawy. Życzę miłego testowania i odnalezienie wśród tych kosmetyków kilku ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę szminki! u mnie totalną nowością są nowe żele z semilaca <3 cudowne mają kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.