PEELINGOWANIE I OLEJOWANIE CIAŁA Z EVREE I MULTIOILS BOMB

14:13 Ola Herman 2 Komentarzy

Nierzadko łapiemy się na tym, że skóra traci swój zdrowy wygląd. Poprzez zmagania dnia codziennego zapominamy poświęcić jej odpowiednią ilość czasu. Brak odpowiedniej pielęgnacji, może wyrządzić naszemu ciału wiele nieprzyjemności. Podrażniona skóra, której reakcją odpowiadającą naszym zaniedbaniom są blizny, rozstępy i przesuszenia, potrzebuje kompleksowej regeneracji, odnowy i nawilżenia. Nawet kilkanaście minut regularnego stosowania odpowiednich kosmetyków, może całkowicie odmienić wygląd naszego ciała. Właściwie dobrane produkty pomogą skutecznie zredukować skazy, by bezpowrotnie pozbyć się wszystkich problemów. Fantastycznie poczujesz się kiedy twoja skóra będzie pełna blasku i swojej naturalnej jędrności.
Kiedy odkryłam działanie drobinek peelingujących, nie mogę się już obejść bez wykonania przynajmniej raz w tygodniu peelingu całego ciała. Niesamowite uczucie miękkości i gładkości skóry, sprawia że cała ta czynność nabiera sensu i mam na to duże chęci. Są jednak pewne aspekty, które muszą zostać spełnione bym była zadowolona z efektywności peelingowania. Nie lubię kiedy peeling drażni moją skórę, drobinki muszą być na tyle duże by dogłębnie oczyszczały, ale nie na tyle drażniące by powodować podrażnienia. Dlatego, połączenie drobinek cukru i soli jest dla mnie genialnym rozwiązaniem. Sam efekt na ciele jest bardzo zaskakujący i przyjemny. Lubię również kiedy peeling intensywnie pachnie i te uczucie otulającego zapachu pozostaje na mojej skórze. Nie ma nic lepszego niż zasypianie po tak przyjemnej wieczornej pielęgnacji. Evree zawsze zaskakuje mnie swoją kombinacją zapachową w kosmetykach. Zapach peelingu na samym początku nie wywołał u mnie pozytywnego zaskoczenia. Otwierając opakowanie poczułam słodki ulepek niczym nie wyróżniający się, ani powalający zmysły. Przy pierwszym zastosowaniu pod prysznicem odkryłem jednak jak bardzo się myliłam. Zapach peelingu jest tak unikatowy i uzależniający, ponieważ kojarzy mi się z wakacjami, plażą i zapachem opalonej skóry. Jest bardzo słodki, ale zarazem przyjemny i lekki, tak jakbyście właśnie opalały się na plaży, a wasze ciało pachniałoby wszystkimi uprzednio nałożonymi olejkami. 

Idealne połączenie drobinek cukru trzcinowego i soli jodowanej dogłębnie usuwa martwy naskórek, jednocześnie poprawiając krążenie i regulując naturalne procesy regeneracji skóry. Nie ma lepszego sposobu na relaks niż wieczorna, olejkowa pielęgnacja. Upiększające działanie olejku makadamia : niweluje blizny i rozstępy, poprawia jędrność i sprężystość skóry, głęboko reguluje i odżywia.

Stosowanie peelingu, ma sprawić że skóra będzie widocznie ujednolicona, sprężysta i gładka w dotyku. Formuła z olejkiem makadamia, sprawi, że skóra odzyska sprężystość i zdrowy wygląd na długo.

Z jakimi problemami zmaga się Twoja skóra ? Suchość ? Blizny ? Rozstępy ? Utrata jędrności ? Nierówny koloryt ? Utrata blasku i gładkości ?

Regularne stosowanie olejku wspiera naturalne zdolności regeneracyjne skóry oraz skutecznie redukuje niedoskonałości. Twoje ciało będzie odżywione, widocznie nawilżone, ujędrnione oraz gładkie. Dzięki zastosowanej w olejku technologii skóra odzyska zdrowy wygląd, a efekt pielęgnacji będzie długotrwały.

Nie jestem posiadaczką skóry idealnie gładkiej, nie mam problemów z łuszczeniem, jednak wykazuje objawy alergiczne i dlatego skutkuje to pojawianiem się wielu niedoskonałości. Często również, pomimo regularnej pielęgnacji, obserwuje gdzieniegdzie przesuszenia skóry. Olejek zastosowałam po raz pierwszy, po wielu dniach od jego otrzymania. Jestem osobą z reguły bardzo ostrożną, jeśli chodzi o poznawanie nowości, dla mnie musi nastąpić odpowiedni do tego moment, bym się przełamała i zdecydowała na ciągłe używanie. Po pierwszym jego użyciu, przepadłam na całego. Nie jest to dla mnie wybawienie antycellulitowe, wcale nie należę do posiadaczek pomarańczowej skórki, a jednak sprawił że zakochałam się w jego właściwościach. Moja skóra zaczęła w bardzo szybkim czasie regenerować się, zmieniła swój ziemisty kolor na bardziej zdrowszy i ożywiony. Tam gdzie były alergiczne niedoskonałości, zauważałam bardzo dużą poprawę tychże zmian.

Opakowanie olejku, dozuje jego odpowiednią ilość. To bardzo ważne, bo produkt nie rozlewa się po wszystkich powierzchniach. Bardzo szybko się wchłania, nie plami ubrań i nie czyni że wszystko się do nas lepi. Jest bardzo komfortowy na ciele, i w dodatku bardzo przyjemnie pachnie. 

Jeden olejek ma wiele możliwości. Można nakładać go bezpośrednio na oczyszczoną i suchą skórę całego ciała. Wmasować do całkowitego wchłonięcia. Stosować po kąpieli na mokrą i rozgrzaną skórę. Składniki aktywne będą mogły szybciej przeniknąć wgłąb naskórka. Następnym świetnym rozwiązaniem jest dodanie kilku kropel olejku do swojego ulubionego balsamu do ciała. A najlepszą formą relaksacji i regeneracji dla skóry może stać się masaż, na bazie olejku, który pobudzi mikrokrążenie.

Zawartość olejku, kryje wiele wspaniałych składników aktywnych. Olej makadamia poprawia sprężystość skóry niwelując blizny i rozstępy. Głęboko regeneruje i odżywia, spowalnia procesy starzenia. Olejek jojoba jest bliski naturalnej strukturze skóry, reguluje poziom natłuszczenia, chroni przed nadmierną utratą wody, zapobiega powstawaniu blizn i rozstępów. Olejek avocado głęboko wnika w naskórek, jest bogactwem witamin A, B, E, D, H, K, PP. Regeneruje skórę przesuszoną i dojrzałą, spłyca zmarszczki, poprawia napięcie skóry. Olejek migdałowy polecany dla skóry wrażliwej, podrażnionej i swędzącej, idealnie nawilża i wygładza, Bogate źródło substancji przeciwstarzeniowych. Olejek z wiesiołka wyrównuje koloryt skóry, długotrwale nawilża wnikając w głębokie warstwy naskórka, poprawia elastyczność. Olejek winogronowy ułatwia przenikanie składników aktywnych zawartych w kosmetyku wgłąb naskórka, stymuluje odnowę komórkową. Olejek ryżowy ujędrnia, nawilża oraz regeneruje, silny antyoksydant, przywraca skórze stan naturalnej równowagi.

Jeśli zainteresowały Was te produkty, warto by zostały przez Was wypróbowane. Nie twierdzę, że są to wszechmogące kosmetyki, jednak warte uwagi i wdrożenia w codzienną pielęgnację. 😉💕

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Mam i lubię oba te produkty :D Zapach olejku jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków. Jeszcze ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.